قران سوزیhttp://atige.loxblog.com/editor/popups/images/smiley/msn/48.gif
نوشته شده توسط : عتیقه

انصراف کشیش آمریکایی از قرآن سوزی+عکس
سرپرست کلیسایی ایالت فلوریدای آمریکا در سخنانی نژادپرستانه و تحریک آمیز اعلام کرده بود در آستانه نهمین سالروز حملات 11 سپتامبر قرآن کریم به آتش کشیده شود.
مهر: در پی اعتراضات گسترده جهانی و هشدار درباره عواقب هرگونه بی حرمتی به قرآن کریم، 'تری جونز' سرپرست کلیسای فلوریدا اعلام کرد این کلیسا از تصمیم خود برای سوزاندن قرآن در روز 11 سپتامبر منصرف شده است.


بنابراین گزارش کلیسای فلوریدا که پیش از این اعلام کرده بود در سالگرد حوادث یازده سپتامبر قصد دارد در اعتراض به اسلام، قرآن‌ سوزی کند، پس از هشدار مقامهای آمریکایی و اعتراضات مسلمانان جهان در تصمیم خود تجدیدنظر کرد.
 

تری جونز سرپرست این کلیسا گفت قصد دارد هشدار دیوید پترایوس فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان را جدی تلقی کرده و به ویژه پس از تظاهرات اعتراض ‌آمیز در برخی کشورهای مسلمان در تصمیم خود تجدید نظر کند.

وی افزود : ما برای قرآن ‌سوزی تصمیم جدی داشتیم، ولی اکنون و پس از هشدارهایی که دریافت کردیم باید در تصمیم خود تجدید نظر کنیم؛ چرا که پیام واقعی که ما قصد ارسال آن را داشتیم ممکن است پیامدهایی داشته باشد.

این در حالی است که پس از هشدارهای "دیوید پتریوس" فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان، شب گذشته وزیر امور خارجه آمریکا نیز تلاش برای هتک حرمت مقدسات اسلامی در آستانه سالگرد حادثه 11 سپتامبر را اقدامی شنیع و بی شرمانه دانسته و آن را محکوم کرد.

وی در ضیافت افطار که با حضور برخی شخصیتهای اسلامی برگزار شد اظهار داشت هتک حرمت به مقدسات اسلامی اقدامی شنیع و بی شرمانه است و آمریکا از زمان تاسیس خود همواره به ادیان مختلف احترام گذاشته است.

گفتنی است سرپرست کلیسایی ایالت فلوریدای آمریکا در سخنانی نژادپرستانه و تحریک آمیز اعلام کرده بود در آستانه نهمین سالروز حملات 11 سپتامبر قرآن کریم به آتش کشیده شود.
 

----------------------------------

وزیر خارجه مالزی خطاب به آمریکا: قرآن سوزی را متوقف کنید
کوالالامپور- دفتر منطقه‌ای خبرگزاری مهر در جنوب شرق آسیا: وزیر امور خارجه مالزی از مقامات آمریکایی درخواست کرد که اقدامات مناسب را برای جلوگیری از مراسم توهین آمیز قرآن سوزی که قرار است در یکی از کلیساهای ایالت فلوریدای آمریکا صورت بگیرد انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روزنامه استار،"عنیفه امان " ا مروز پنجشنبه در این زمینه اعلام کرد که به این اقدام به عنوان حمله ای علیه مسلمانان نگاه می شود که خشم آنان را در سراسر جهان برخواهد انگیخت.

امان هم چنین گفت که این عمل بسیار تکان دهنده و غیرقابل‌باور است زیرا هیچ فرد یا نهاد مذهبی دارای حسن شهرت هیچگاه به خود حتی اجازه فکر کردن به چنین کاری را نمی دهد.

وی که در یک کنفرانس مطبوعاتی سخن می گفت افزود که نه تنها مسلمانان، بلکه پیروان بسیاری از ادیان دیگر نیز نارضایتی خود را از این اقدام ابراز کرده اند و مالزی نیز در فرصت مناسب احساس خود را در مورد این موضوع بیان خواهد کرد.

تصمیم تری جونز، کشیش کلیسایی کوچک در ایالت فلوریدای آمریکا برای سوزاندن قرآن در روز 11 سپتامبر با انتقاد فرمانده نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان، کاخ سفید، وزارت خارجه ایالات متحده و بسیاری از رهبران مذهبی این کشور روبرو شده است. با این حال وی گفته است که اقدام خود را عملی خواهد کرد
 

نظر یادت نره!




:: برچسب‌ها: قران سوزی , اسلام در خطر است , کشیش امریکایی , کلیسا , شیطان , چت , هارپ , دانلود , موزیک , chat , music ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 19 / 6 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
SRR در تاریخ : 1389/6/19/5 - - گفته است :
salam mataleb jalebi bod bia be webe manam sari bezan moiontazeram


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: